Fredag. - 17 juli 2009; 3 h 30 min till helg!

Då var det inte så speciellt långt kvar till helg. Det ska bli så enormt skönt! Dock inte pratat med Jacqueline något än angående bion men det hinns med det med. Klockan är ju inte mer än 14,30. har inte riktigt kollat vad som går heller än så det är något jag kan ta mig för och göra nu på min lunch.

Blev inte något alls för mig denna lunch. Brukar äta frukt men det äpplena jag hade med mig var inte direkt goda. Jag tror jag haft de ett tag, de blir så mjöliga då. Slår till med massa till middagen istället. Fungerar utmärkt. På fredagar vill jag alltid äta gott. Helst på uteservering om vädret vill med sig. Onödiga pengar dock men är inte direkt sugen på köttbullar på en fredag. Som jag sa till Mathias, det är måndag-tisdag-onsdag-torsdag-söndag-mat. Fredag och lördag, ja då är det något extra. Eller? Kräsen? Japp!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0