Söndag. - Tvättdag!

Tänkte att det var dags att tvätta. Var ett bra tag sedan sist. Hyffsat störigt att det bara är en maskin som fungerar. Blir tvättning hela dagen. Vad ska man annars göra på en söndag?

For ut till Kicki igår då hon slutat. Kollade på Hot Chick med hennes familj. Riktigt trevligt måste jag säga. Känns riktigt skönt att jag kunde ta mig ut själv. Brukar alltidf åka med Kicki eller så får Mathias skjutsa mig men nu har jag själv körkortet så då tar jag mig fram själv. Iaf, hämtade upp Kicki hemma hos henne sedan for vi bort på macken. Kicki handalde gotta. När vi kom ut. tror ni bilen ville startade? Nej, det blev till att rucka. Men vi kom iväg. Parkerade utanför Kicki, drog åt handbromsen stänger av bilen. Vi rullar bakåt. Bra handbroms menar jag. Kändes inget vidare att stå ute i vägen så skulle köra fram en bit. Då var jag tvungen att rucka igen. Haha, skitbil!
Lånade med mig lite filmer hem av Kicki. Hade det riktigt roligt och måste göras om!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0