Tisdag. - 29 december 2009!

Long time no see eller hur man nu säger.
Nu är det snart en vecka sedan jag skrev. Ledsen för det men det är så enormt skönt att inte sitta vid datorn då jag inte behöver.
Jag har jobbat vid en dator de senaste 11 månaderna och om mindre än 2 veckor så kommer jag jobba vid en igen. Nog för att jag tycker att det är roligt och praktiskt att jobba vid datorn men man blir lite mättad över att sitta hemma vid en.

Jag sitter här hemma nu och längtar tills jag skall börja jobba. Idag har jag fått lite papper som jag skall fylla i och sådär. Detta kommer bli toppen!

De senaste dagarna har varit riktigt mysiga. Vi har varit i Gnarp och haft lilla julafton, jag har varit ut till Birsta med Mathilda, Pernilla och Terese har varit här och Mathias och jag har nu Ellen här hemma. Jag vet inte hur länge men får jag bestämma så kommer hon stanna här. Vågar inte ha dessa förväntningar dock.

Nu skall jag kika runt lite på internet. Varje gång jag skriver här, det är endast dessa dagar jag sitter på internet så jag har lite att ta igen.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hallå vännen! är du duktig att fixa bloggar, ? försöker trixa upp några bilder, men jag är ju sämst när det gäller renovering av blogg. Ha det bra, och gott nytt år!

2009-12-30 @ 10:16:51
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0