Tisdag. - 15 december 2009!

God morgon!

Klev upp vid 9 då jag tänkte att jag inte kan sova bort hela dagarna. Nu sitter jag är med hosta och är täppt i näsan. Inte kul. Hoppas det är en snabb förkylning.

Igår tog jag sovmorgon till 10,40. Förde över musik på telefonen. Pratade lite i telefon med Mathias. Sedan bar det av ett varv runt Sidsjön. Skönt att röra på sig och det var riktigt mysigt då snön låg på marken.

Då jag kom hem ringde Mathilda så jag slängde mig i duschen sedan mötte jag upp henne på big boy då vi skulle hämta bilen på Mathias jobb. Vi for då ut till Birsta en sväng. Mathilda handlade klappar och efter det tog vi en fika.

Strax efter 16 var vi tillbaka på Mathias jobb. Mathilda och jag begav oss då hem till oss och spelade wii. Strax innan 18 kom Mathias och Anton hem. Vid 18 kom Mathias mormor och morfar och firade Mathias i efterskott. Efter att de for, skjutsade vi hem Mathilda och Anton. Efter det for vi på coop och handlade lite.

Innan Paradise satt vi klistrade framför 2½ men.


Idag ska jag åka ut till Ica Maxi och handla lite. Det blir nog ingen promenad med denna förkylningen.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0