Tisdag. - 1 december 2009!

Första dagen i december. Nu är det inte långt kvar till jul!
Hoppas snön hinner komma också.

Igår efter jobbet mötte jag upp Pernilla i stan. Vandrade där en sväng innan vi begav oss till Hemköp och sedan hem till mig. Hemma hos mig blev det middag, prinskorv och mos.

Under kvällen satte vi fram ljusstakar och bytte till julgardiner. Riktigt mysigt blev det.
Kvällen avslutades med Paradise Hotel. Efter det skjutsade jag hem Pernilla och det blev då sängen.

Nu på morgonen har jag dammsugit och plockat undan. Imorgon blir det antagligen tvättning inna jobet klockan 12.

Nu blir det jobb 13-21.30.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Första dagen i december menar du väl !? Hur är de sista dagarna på anthill och på jobbfronten?

2009-12-01 @ 14:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0