Söndag. - 6 december 2009!

God morgon!

Då var det söndag och jag sitter återigen på jobbet. Ser inte framemot denna arbetsdag över huvudtaget.


Gårdagen såg ut ungefär såhär:

Först var det jobb till 18,30. Mathias hämtade då mig. Det var meningen att vi skulle laga kött och potatiskroketter till middag men då Mathias hade rätt bråttom då han skulle skjutsa Viktor for vi bort på Max. Mathias skjutsade hem mig och for sedan.

Mathias kom hem någon timme senare. Allex, Jacqueline, Fredrik, Sundberg (?) och Matte Berglund kom bort.
Kvällen var riktigt trevlig. Det blev dock en hel del högljudda diskussioner. Roligt hade vi i alla fall. Man träffar inte Allex och Jacqueline så ofta av någon anledning.

En toppenkväll/natt blev det i alla fall. Jag gick och lade mig strax innan 6 om jag minns rätt. Jag vet att jag borde ha gått och lagt mig tidigare med tanke på att jag skall jobba idag men jag kunde inte riktigt slita mig. Det är inte ofta det blir sådana här kvällar.

Tack för igårkväll!

Ikväll efter jobbet blir det toklugnt för min del. Sängen tidigt.

Jobb 10,30-18,30.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hur många dagar har ni kvar nu på anthill ? Ha en skön dag på jobbet! kram

2009-12-06 @ 10:16:13
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0