Onsdag. - 16 december 2009!

 Hellu!

Idag fyller min yngsta lillasyster 14 år så jag skall börja med att gratta henne. Grattis Terese på 14-årsdagen!

Sitter just nu nermyst i soffan med morgonrock och filt framför Jims Värld. Jag sitter här med min nästäppa, jippie...

Igår plockade Mathias upp mig vid 18. Han skjutsade då ut mig till Vilai där jag blev bjuden på middag och en hel del gotta. Hade en rejäl pratstund om allt. Riktigt trevligt!
Mathias hämtade mig 22,30.

Under dagen lagade jag en massa mat.

Imorse klev jag upp med Mathias och åt frukost. Vörtlimpa med julskinka som pålägg, MUMS!

Idag skall Pernilla och jag fara ut till Birsta. Jag hade råkat dubbelbokat in Kicki och Pernilla. Jag förtsår inte, jag lyckas alltid.

Snön ligger fortfarande kvar!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0