Nu är denna underbara dagen över!

Sådär. Nu är jag ganska precis hemkommen. Sitter nu i soffan rödrosig om kinderna med min älskling.
Följde nyss med Pernilla halva vägen. Skönt med en kvällspromenad.

Denna dagen har varit underbar. Jag har haft det så roligt!
Det som är lite synd dock är att de tokigheter Pernilla och jag har för oss, aldrig fastnar på bild. Hade varit lite kul att ha kvar.
Jag kanske får leja en fotograf som är med mig dagtid? Skämtosido.

Vi for som sagt ut till Birsta. Tog bussen ut och det kändes bra. Det är så sällan jag åker buss nu. Sedan jag fick körkortet så har det blivit dåligt med det.

Mathias hämtade oss efter att han tränat. Vi köpte då med oss pizza hem och smaskade sedan i oss en hel del pringles. Eller ja, Pernilla och jag i alla fall.
Mathias fipplade med datorn och jag och Pernilla roade oss på andra sätt.

Klockan 21 var det Paradise. Blir tokig då jag ser det men kan ändå inte låta bli.
Jag tycker om Catja men det gör inte Mathias, han vill att hon skall åka ut. Vi gör inte så mycket mer än tycker olika. Ibland är det störigt men allt som oftast roar det någon, roar det inte oss så roar det någon annan.

Nu svamlar jag på om allt och inget och mina inlägg idag har varit lite halvt om halvt dåligt skrivna. Skall bättra mig. Förhoppningsvis är jag tillbaka på banorna igen.

Nu skall jag mysa på lite med min älskling innan sängen.
Godnatt!

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så hemskt mycket :)

Och tack för senast förresten, det var riktigt trevligt :)

2009-12-17 @ 00:02:07
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0