Mathias 20 år!

Grattis Älskling! ♥

Imorse klev vi upp vid 10 då vi skulle fara ut till systemet. Åt frukost sedan for vi ut, Mathias, jag och Martin.
Vi var där inne ett bra tag då Mathias skulle se vad som fanns. Lite ovant att ha med honom in men det kändes otroligt bra.

Anledningen till att vi for ut så tidigt var att hans mormor och morfar skulle komma ut men det blev visst ändrade planer.

I natt, eller imorse kanske jag skall säga, kom Mathias hem 6,10. Han skjutsade hem hans pappa och hade sig.
Då hankom hem myste han ner sig med mig på en gång vilket uppskattades.


Vid frukosten i morse kände jag mig jättedum då Mathias kläckte ur sig att nästa år vill han ha frukost på sängen. Jag är inte van sånt. Vi har aldrig gjort så hemma hos mig så jag tänker inte på det. Ska försöka tänka på det nästa år.

Ikväll blir det fest och då blir det till att tokfira Mathias!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0