Måndag. - 7 december 2009!

Hej och godmorgon!

Då var det måndag igen då. Första dagen på denna vecka och min näst sitsa dag på denna arbetsplats. Eller egentligen är onsdag min sista men då jag är ledig på onsdag eftersom jag jobbade helgen räknar jag imorgon som min sista dag.

Det känns konstigt och jobbigt samtidigt som jag är lättad över att får komma härifrån.


Igår efter jobbet tog jag bilen bort på Coop. Handlade rostbiff bl.a. Till middag blev det vitlökskroketter, rostbiff och bea. Riktigt gott var det även fast kombinationen låter lite rolig.
Efter maten blev det till att se det senaste one tree hill-avsnittet och efter det knäppte Mathias igång Flickan som lekte med elden. Vid 22 började Paradise Hotel så då var det till att pausa filmen i 30 min. Kollade sedan klart på filmen.

Det blev sängen rätt sent men det gick bra ändå och jag somnade faktskt inte i soffan igår. Somnade som en stock på en gång så fort jag blundade i sängen sedan dock.


Grattis Christina Spjut på 20 årsdagen!! :)
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Christina

Tackar så mycket

2009-12-07 @ 14:00:06
URL: http://cspjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0