Julen närmar sig!

Det är inte allt för lång tid kvar till jul nu.

Den 12 december fyller Mathias 20 år. Den 13 december skall vi fara till Gnarp och fira Terese som fyller 14 år den 16 december.

Jag har knappt köpt några julklappar. Jag har köpt till Pernilla, Madde, mamma och pappa. Jag har några julklappar kvar alltså.
Inte nog med det så skall present till Terese och julklappar till mormor och morfar inhandlas innan helgen då de far till Norge och vi inte träffar dom något mer innan jul.
Jag tror jag kommit på vad jag skall köpa och det känns ju bra. Hoppas bara jag hinner inhandla dem.

Det är så roligt med Mathias presenter. Han brukar aldrig, aldrig, vara nyfiken men nu är han det så att han  håller på och spricker. Han försöker lura mig med massa frågor men jag tänker inte försäga mig.  Han skall få fundera och vara nyfiken till födelsedagen kommer.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0