Dumma förkylning!

Mathias ringde mig nyss då han har lunch. Jag tycker att det är mysigt att prata med honom.
Jag är ju förkyld, och inte lite heller. Dock trodde jag inte att det skulle vara jobbigt att prata. Jag har inte direkt haft någon att prata med nu på morgonen så jag har inte tänkt på det.

Mathias är så gó. Han tyckte att jag skulle klä på mig ordentligt så att jag inte skulle frysa.  Det är gulligt att han tänker på det.

Det är snart dags för mig att promenera in till stan. Hoppas mötet på arbetsförmedlingen ger någonting och hoppas jobbet kan fixa ett arbetsgivarintyg snarast möjligast.
Jag skall inte möta upp Madde som tidigare nämnt. Hon är sjuk så vi får ta det när hon mår bättre. Krya på dig!

Nu skall jag ta och borsta tänderna och göra mig klar.
Senare idag kanske det blir Birsta med Kicki.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0