Dagen!

Jag som skulle skriva med sedan. Jag menade inte efter så här lång tid utan jag tänkte skriva då jag var klar i tvättstugan vilket jag inte riktigt blev då Terese ringde till mig och frågade om hon fick sova här imorgon. Under vårat samtal hämtade mamma Terese och de for då till Sundsvall.

Jag fick ingen riktig förvarning av mamma utan jag fick veta av Terese. Hur som helst så tog jag med de torra och blöta kläderna upp till lägenheten. Hängde kläder i hela lägenheten, klädde på mig och tog mig en tallrik fil. Pernilla kom förbi. Strax efter kom mamma och Terese. Jag bjöd på kaffe och efter lite om och men begav vi oss ut till Birsta.

Det var alltså jag, mamma, Pernilla och Terese som for ut till Birsta. En mysig dag måste jag säga. Hoppas Madde kryar på sig så man kan träffa henne snart också.

Efter att jag kom hem tog jag mig en dusch och spelade Mario Bros Wii tills Mathias kom hem. Då blev det rester från igår, alltså tacos.

Mathias skall vara hemma och mysa med mig ikväll. På en fredagkväll. Blev lite chockad då han aldrig brukar vara hemma på fredagar men uppskattar det verkligen!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0