Torsdag. - 27 augusti 2009!

Hej allihopa!
Då var det torsdag. Det är alltså snart helg. Det betyder att min semester snart är slut. På måndag börjar allvaret igen och jag vet inte ritkigt vad jag tycker om det. Ett helt år kvar till nästa semester.

I natt efter att jag hämtat grabbarna och skjutsat men dem så tänkte jag slänga in ett inlägg men mitt internet hade sagt upp sig.
Kom i säng vid 3 och 9,30 gick jag in till Mathias och lade mig vid honom i soffan. Det blev inget mer sova där inte. Pratade och hade oss om allt mellan himmel och jord.

Idag blir det till att fara ut till Birsta med Vilai. Har man tur så hittar man någonting roligt. Kanske hakar på hem till henne efter att vi är klara på Birsta. You never know.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu har jag flyttat in här i Sundsvall så jag tycker att vi ska ta en fika nån dag? :)

2009-08-27 @ 12:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0