Torsdag. - 27 augusti 2009; Pustar ut!

Hej!
Då var man hemma igen.

Mathias skjutsade ut mig till Birsta vid 13,40. Mötte upp med Vilai vi huvudingången till Birsta City. Vi började med lunch på Asiatiska restaurangen Wongs kitchen. Friterad kyckling med ris, så klart. Hur gott som helst. Vilai bjöd mig då hon saknat att umgås med mig sa hon. Fina värmande ord sådär. Då vi satt oss vid ett bord lade jag fram godispåsen jag köpt till henne. Hallonmattor. Hennes ansikte sken upp. Jag vet att hon älskar dom.

Efter lunchen började våran shopping. Jag blev bl. a. två cardigans rikare, dock lite pengar fattigare. Är mycket nöjd med dagen. Vi gick runt på Birsta City från ca 15-18. Tittade på allt möjligt.

När vi var klara på Birsta begav vi oss hem till Vilai. Massa prat, jag menar verkligen massa prat. Om precis allt mellan himmel och jord. Blev även bjuden på middag, mums!

Vilai skjutsade hem mig vid 23 och nu sitter jag här med min mys bredvid mig.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0