Torsdag. - 20 augusti 2009; Gruvar mig för imorgon!

Ja, det gör jag faktiskt. Jag vet att jag kommer vara på dåligt humör i helgen. Jag känner det redan på mig. Jag vet att det är helt fel inställning och jag ska jobba på den. Hoppas verkligen helgen blir rolig och inte så som jag känner på mig att den blir.

Idag på jobbet har det varit lugnt nästan hela dagen. Mestadels av tiden var det bara att sitta och försöka komma på någon intressant websida som man kunde gå in på. Med min fantasi så blev det inte värst många men dagen rullade på ändå.

Efter jobbet sprang jag in på in: gallerian en sväng för att köpa present till kommande födelsedagsbarnet.
Mathias hämtade mig i stan då han jobbade över idag. For sedan hem och bara latade oss i soffan. Laddar för sista jobbdagen denna vecka.

Nu tänkte jag strax bege mig till sängen men tänker vänta tills Mathias kommer hem. Han är och hämtar/skjutsar Mogge.

Ser dock ut som en kanin men ähh.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0