Torsdag. - 20 augusti 2009; Bättre humör!

Nu är jag på bättre humör. Är mycket gladare.

Mathilda och Anton följder med till Eskilstuna imorgon. Ser jag framemot. Det blir roligare på något vis.

Mathias fixade ljudboken för andra twilight-boken. Rätt smart. Jag gick runt igår i lägenheten och städade och hade mig med ljud-boken i öronen. Det blev mer gjort än vad jag trodde då jag gick runt och lyssnade istället för att tänka då jag städade. Skönt.

Blev dock negativt överraskad. Jag vet inte riktigt vad jag förväntat mig. Jag hade nog inte förväntat mig någnoting alls men ändå blev jag inte nöjd. Jag föredrar boken. Idag blir det till att fortsätta städa och packa för helgen, då blir det nästa kapitel på ljudboken.

Haha, vet ni vad jag köpte för film igår? Oliver & Gänget. Jag kan minnas att jag sett den en enda gång så minns den knappt och har ju en hel del disney-filmer hemma nu så det blir en till i samlingen.

Efter städningen och packningen blir det nog mys i soffan med min gosak! :)

Men först jobb till 18 dock.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0