Tisdag. - 25 augusti 2009!

Då var det återigen en ny dag. Solen skiner och det är riktigt varmt.

Idag blir det Birsta med Kicki. Var ett tag sedan jag umgicks med henne nu, igen. Det känns som att det blir mer och mer sällan men egentligen så är det inte så heller för att vi hade en period då vi knappt umgicks alls. Pratade knappt med varandra ens. Träffas vi inte nu så blir det en hel del sms i stället. Smart människa som kom på textmeddelanden. En stjärna till dig.

Jag skulle behöva ta mig till optikern också. Är så orolig över att jag inte ser tillräckligt bra då jag kör bil då jag vet att jag inte ser bra på långt håll. Jag ska göra en undersökning i alla fall så jag vet hur läget är. Fast när det blir vet jag inte riktigt. Det blir nog inte idag. Kanske ska boka tid för imorgon?

Sovit riktigt gott i natt efter att Mathias kom hem. Då han är ute på så är jag alltid orolig över att något skall hända honom något. Det är inte så stor chans men man vet ju aldrig.
Då Mathias kom hem och berättade att han var hemma hoppade jag till som jag vet inte vad. Jag hör inte när han kommer hem. Jag sover hårt men oroligt. Rätt läskigt tycker jag.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Brazzeanders

Lycka till med ögontesten!

Samt ditt sovande!

Ha de gott.

Hälsningar från Copacabana

2009-08-25 @ 13:03:08
URL: http://www.metrobloggen.se/riodejaneiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0