Tisdag. - 11 augusti 2009!

Morrn på er!
Ställde klockan på tio så jag skulle hinna sortera klart tvätten och äta frukost innan tvättiden klockan 11 men vid 8,30 började grannen borra och ha sig. Inte grannen som brukar hamra utan grannen under måste det vara. Vet inte riktigt ad dom håller på med men efter att de borrat ett tag kunde jag inte ligga kvar. Jag blev pigg..

Sprang ner till tvättstugan för att se om någon hade tvättiden innan mig men den var tom så tvättar just nu. Kom precis upp från andra omgången. Äntligen lite rena kläder. Det är inte speciellt jobbigt att tvätta men ändå skjuter man upp det hela tiden.

Förkylning har jag dragit på mig under natten också. Jag har blivit jätte förkyld och ramlar nästan då jag reser mig. Mys, nej inte direkt. Hoppas det inte är något långvarigt.

Det blir till att ligga i soffan och kurera sig mellan tvättningarna.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0