Söndag. - 9 augusti 2009, Vart tog det fina vädret vägen?

Då var man hemma igen. Det har vart en riktigt bra dag. Vi for som sagt ut till Sörfjärden. Var där ett bra tag och var i vattnet nästan hela tiden. Älskar havet!

Då vi var klar vid stranden begav vi oss till Ica där jag mötte på Terese och Pernilla. Riktigt roligt! Mathilda övningskörde också och hon var riktigt duktig. Kände mig sådär storasyster stolt även fast hon inte är min lillasyster utan Mathias. Men stolt blev jag i alla fall :)

Hem till huset i Åckne och där blev det hemmagjord pizza som Mogge och Mahilda lagade. Det var riktigt gott och mysigt att sitta ute.

Precis då vi började bege oss hemåt till Sundsvall så började det ösregna. Nyss höll grannens markis på att regna och blåsa bort. Åska gjorde det också. Fy!

Men vet ni? Nu blir det film.

Mästerkocken Mogge.


Mästerkocken Mathilda och mysen själv i bakgrunden.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0