Söndag. - 9 augusti 2009, Badväder!

Halloj!
Mathias ringde inatt vid 00 och frågade om vi ville fara ut och hämta honom. Vi for nästan på en gång. Blev där ute en stund. Pratade med Makke och resten av dem som var där. Mathias och Mask följde med hem till Sundsvall igen. Släppte först av Mask och sedan for vi in till Max i stan. Mathias var hungrig. Skjutsade hem Madde och begav oss sedan hem. Jag gick och lade mig på en gång, Mathias kom lite senare.
Riktigt rolig dag!

Nu sitter jag här och längtar ut i solen. Eller egentligen längtar jag ut till stranden. Jag vill bada. Men Mathias är inte redo att kliva upp ännu så vi for se om det blir något bad idag. Vad jag förstår så skulle det bli grill och bad ikväll men jag vill bada nu då vattnet blir svalkande, inte ikväll då det kyler en. Aja, får se hur det blir.

Mathias konstverk:
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0