Söndag. - 30 augusti 2009!

Då var det söndag. Sista dagen på denna vecka och sista dagen på detta årets semester. Imorgon fortsätter allvaret. Det har varit en varit en bra veckas semester. Har varit hemma hela veckan och jag har umgåtts en hel del med folk. Jag är väldigt nöjd med denna vecka. Det verkar Mathias också :)

Alla tre sov till 12 då det blev en riktig mysfrukost.
Idag har Terese och jag varit ut till ikea en snabbis. Gardinstången sitter rakt och fint nu då jag köpte pluggar i right size. For även in på Ica Maxi och handlade lite småsaker också.

När vi kom hem lagade Mathias mat. Färsk pasta och kräftstjärtar. Mums!

Just nu sitter jag, Mathias, Mathilda och Terese och kollar på senaste Kenny Starfighter.


Kenny Starfighter och Pontus:

K: - Den säger bara ladda ladda ladda hela tiden!
P: - Du kanske borde ladda den då?
K: - Ska du börja tjata också? Den dagen ni slutar tjata om att jag ska ladda lådan så kanske jag överväger att ladda lådan.

Mathias: Han är precis som dig Johanna.




En skylt med texten Varning el sitter på ett galler.

P: - Varning el, står det ju.
K: - Det är bara där skylten sitter
"Bzzzzzzzzzz". Kenny får el genom kroppen då han skall klättra över stängslet bredvid skylten.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0