Söndag. - 30 augusti 2009; Då är det vi två kvar!

Nu är det bara jag och Mathias kvar. Vi skjutsade Terese så hon hann med 21,10 bussen mot Gnarp och Mathilda cyklade nyss iväg till Håkanstå.

Kvällen har vart en riktig superkväll. En riktigt mysig superkväll. Vi har kikat på Oliver och Gänget. Första gången jag sett hela den filmen. Älskar den! Efter den så slog vi igång Kenny Starfighter begins som jag skrivit om i inläggen nedan. Alla fyra satt och skrattade mest hela tiden. Kan skriva hur många roliga kommentarer som helst men det blir för mycket och det finns ingen mening heller då ni inte förstår dem om ni inte sett den. Har ni sett den så förstår ni :)


Alla ser så glada och nöjda ut med godiset som Mathilda tagit med sig:

Mathilda var så rolig. Hon sa något i stilen: - Vad gott det ser ut, jag har bra smak!
Och Mathilda, det har du :)



Mathilda och Terese.


Mathias mumsar.


The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hihi, du är knäpp du! Snygg bild föresten ;) Tänkte fråga om du vill vara min hårmodell nån dag, har en massa saker jag måste träna lite på och du har så fint hår så du är perfekt som modell :)? <3

2009-09-01 @ 20:14:45
URL: http://tildaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0