Söndag. - 2 augusti 2009!

Halloo!
Då var det söndag och helgen är snart slut. Det är dasg att ladda för jobbveckan som komma skall.

Har haft en riktigt rolig helg! I fredags efter jobbet hämtade Mathias mig. Vi for mot Bredsand. Mötte upp med Allex och Jacqueline. Mathias och jag for en bil och Allex och Jacqueline for i en. Begav oss vidare mot Gnarp.
Satte igång nästan på en gång med att hitta felet på fläkten i golfen. Var ute i garaget ett tag men gick sedan in och spelade 10 000 med resten av folket. Carina, Mogge, Putte, några vänner till Carina och Mogge. Ja, vi var några stycken helt enkelt. Jag vann! :)
Vi fyra sov ute i bussen. Iskallt till en början men med Mathias bredvid sig som ett element så blev det varmt rätt fort.

På lördagen klev vi upp allihopa strax efter 11. Käkade frukost och begav oss sedan ut till Bergsjö och systemet. Hyffast mycket folk var det som sprang runt där. Det var Bergsjö-dagen eller vad det hette. Rätt skrattretande att det finns något sådant.
Hur som helst så for vi tillbaka till Gnarp. Gick ut till garaget igen. Var där ute i stort sett hela dagen. Inte för att jag kunde hjälpa till med så mycket men det var roligt att vara med, roligt att få vara med. Fick ordning på fläkten i alla fall. Då vi var klar i garaget blev det till att duscha och göra sig i ordning. Vid 23 for Mogge, Mathias, jag, Allex och Jacqueline ut till Bergsjö-parken. Roligt att komma ut lite. Var där till 01. Åt Mogges äggmackor då vi kom hem sedan gick vi och lade oss.

Idag vaknade jag innan 10 men ingen annan verkade vaken så låg där och försökte sova. Strax efter 11 tröttnade och gick in i huset. var inne en liten stund innan jag insåg att det var lika tråkigt där. Såg inga folk mer än Lukas och en till. Gick ut till bussen igen och försökte väcka Mathias som äntligen klev upp, vid 12. Alla fyra for till Ica en snabbis. Sedan blev det frukost. Efter det blev det till att packa och plocka undan. Hemfärd.

Vart mycket prat och skratt i helgen. Roligt att vi kommer så bra överens allihopa. Vart hur roligt som helst och detta måste göras om! :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0