Söndag. - 16 augusti 2009; God natt!

Då var det dags att gå och lägga sig. Imorgon blir det jobb. Ska faktiskt bli skönt att jobba igen.

Idag har det inte hänt så speciellt mycket. Jag har suttit vid datorn och legat i sängen och kollat på film. Bara vilat och verkligen dunderkurerat mig. Jag lade märke till att det behövde handlas lite så jag och Mathias skulle fara till Ica Maxi en sväng. På väg ut till Birsta kom Mathias på att vi kanske kunde hälsa på Rickard. Så blev det. Började med att åka ner på pizzan för en matbit. Mathias, jag Rickard och hans son Jocke. Trevligt sällskap och gott var det.

Efter pizzan for vi hem till Rickard och Jocke. Kollade på Spiderman 3. Inte min smak direkt. Jag tycker att dom bara är fjantig då dom springer runt i dräkter och ska spela hjältar när dem egentligen bara är ett par nördar som inte är något för världen utan dräkterna och deras dolda identiteter.

Efter filmen for Mathias och till Ica Maxi.
Nu blir det sängen. Godnatt! :)

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0