Onsdag. - 26 augusti 2009; Chaufför!

Det är vad jag är idag. Chaufför åt Mathias, Makke och Pato. Grabbarna måste ju ta sig hem också ;)
Som ni förstår själva så följde jag inte med till Nette. Känner verkligen inte för att varken festa eller vara speciellt social bara för att jag måste. Det hade säkert vart trevligt men det blir lite jobbigt om man inte är på humör. Ni vet säkert hur det är.

Jag har nyss pratat med Vilai i 26 minuter. Skönt att prata ut om allt mellan himmel och jord. Massa knäppheter men även seriösa bitar.
Imorgon blir det Birsta med den här tösen. Kommer bli askul. Får se om man hittar någonting roligt :)

Nu ska jag titta runt lite sedan kommer det nog ett inlägg till.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0