Onsdag. - 12 augusti 2009!

Vet ni vart jag befinner mig och  vart jag borde befinna mig? Jag ligger helt död i soffan men ska egentligen vara på jobbet.

Som jag skrev igår så var Madde och Martin här men de åkte hem strax innan 20. Satt och myste på med Mathias och bara pratade om allt. Vi knäppte på Vi hade i alla fall tur med vädret - igen. Den är till att rekomendera, en hel del skratt blev det under filmens gång.

Efter filmen kunde jag knappt resa mig. Förkylningen och febern slog ju bara till igår morse men igårkväll blev det mycket värre. Vill inte vara sjuk! Ska försöka kurera mig så att jag kan jobba så fort som möjligt. Låter kanske konstigt men jag ser faktiskt framemot att jobba helgen.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0