Onsdag. - 12 augusti 2009; Godnatt!

Nu blir det till att krypa ner i sängen. Är inte speciellt trött då jag legat i soffan hela dagen och inte gjort något mer ansträngande än att hämta vatten eller gå på toaletten. Är så vek nu och jag hatar att vara vek. Vill inte visa för Mathias heller att jag är vek men har inte så mycket val nu och han ställer upp hela tiden. Han är så go! <3

Sedan Mathias kom hem så har vi inte gjort så mycket. Kollat på tv och myst på. Kollat på en film som hette "The boat that rocked". Faktiskt en helt okej film. Den handlar om ett gäng radiopirater som sänder radio rock. Myndigheterna gör allt för att stoppa dem. Det är endast män på båten och en kvinna. Kvinnan får vara där för att hon lagar mat och för att hon är lesbisk. De får absolut inte göra något sexuellt med henne utan varje tisdag så kommer det över tjejer till båten där de bor och sänder rocken 24 timmar om dygnet. Låter kanske inte speciellt bra men jag tycker ni ska ge den en chans.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0