Måndag. - 3 augusti 2009!

Då var det en ny vecka fylld med jobb. Har rätt bra schema denna vecka. Känns riktigt skönt.

Igår när vi kom hem från Gnarp och skulle starta Mathias dator ville den sig inte. Har för mig att fjärde gången vi provade så startade den. Den vill inte vara med något mer. Då vi har rätt viktiga saker på den datorn så blev det hyffsad panik. Hans dator är den enda datorn vi kan logga in på våran bank och betala räkningar till exempel. De flesta räkningarna jag har är e-faktura, jag måste alltså godkänna dem innan de läggs för betalning.

Det var bara till att fara ut till Birsta och köpa sig en ny. Hyffsat tur att jag fick lite mer i lön denna månad. Mathias dator har dummat sig ett tag men inte så här mycket. Men nu har vi en fin och tyst dator hemma :)

Mathias och jag satt och pratade lite om våran lägenhet. Vad vi ska köpa och vad vi ska fixa. När allt är klart kommer det bli hur bra som helst. Börjar med låset till toan.

Nu jobb 11-20.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0