Måndag. - 17 augusti 2009; Vad är det här?

Jag blir tokig snart. Eller jag är nog det redan. Blir så less.

Har pratat med Pernilla i ca 45 minuter ikväll. Det var riktigt skönt att prata med henne. Prata om allt och ingenting och framförallt prata ut.

Jag blir inte klok på människan som skall föreställa min mamma. Jag vet inte vem hon är längre.  Min mamma var en riktig svensson-mamma då jag växte upp. Nu är hon något av en mamma som inte vet vad hon vill och allra värst inte vet vem hon är.

Hon påstår sig vara lycklig med denna rynkiga gamla gubbe som är 18 år äldre. Han blev alltså myndig samma år som hon föddes. Jag kan gå med på ålderskillander av den storleken om man kan hantera den. En gubbe som är 65 och tror att han är knappa 30 år kan defenitivt inte hantera sin ålder och en kvinna vid 47 som tror hon inte är mycket äldre än 14. Vad är det här?

Ni är inte unga längre! Andreas som är 8 år ska inte veta vad sex är, allra helst inte veta hur det ser ut. Fy vad ni är äckliga!

Jag skulle kunna göra detta inlägg långt men har verkligen inte den energin att slösa på henne trots att jag skulle vilja skriva ut allt jag känner. Egentligen är det kanske dumt att skriva det här men det kanske får henne att vakna upp?
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0