Måndag. - 10 augusti 2009; Nyttigt, jajjemen!

Hallo!
Sitter i soffan nu med datorn i knät och vindruvor i en djuptallrik bredvid mig. Mathias är med Makke och Pato så är hemma och tar det lugnt för mig själv. Det behövs ibland.

Idag hämtade Mathias mig efter jobbet men vi for inte och hälsade på Mathias farmor. Ändrade planer så det blir en annan dag i stället. Vi for och hämtade låset till toaletten och så fick jag en nyckel till Mathias bil Han gjorde en kopia idag och ni ska bara veta vad glad jag blev. Hans bli är nästintill hans allt och jag får en nyckel, en egen nyckel :)

Då vi kom hem fipplade Mathias med låset och jag lagade mat. Efter maten bytte vi om och begav oss till Friskis. Blev till att gymma idag och jag är helt slut i mina armar. Jag har ju inge muskler alls i dom. Magen känner jag inte av så speciellt mycket men den har jag inte lika stora problem med. Roligt var det i alla fall så nu blir det till att fortsätta så att det blir till en rutin. Det måste bli en rutin.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0