Måndag. - 10 augusti 2009; Iskallt och magont!

Fattar inte vad det är för fel på mig. Sitter och fryser så jag skakar. Händerna är iskalla. Magen värker också. Vad är det här?

Jag har lunch nu i alla fall. Detta pass är lite knepigt upplagt men det är okej. Slutar ju trots allt 16 idag. Det är inte ofta, det kan jag lova er.

Mathias och jag ska börja på ny ruta denna vecka. Vi ska börja träna (på riktigt) och äta rätt nu. Det har vi vart så dåliga på men nu får det vara nog med allt slarv och vill inte eller orkar inte. Vi gör ju inget bättre ändå.
Jag är så enormt taggad, jag tycker det ska bli så roligt!

På helgen vecka 34 lutar det åt grönan och så också. Det blir Mathias, jag, Mathilda och Anton som åker. Kommer bli asnajs!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0