Lördag. - 8 augusti 2009; Dagens äventyr!

Dagen började med att jag klev upp strax innan 10. Dukade fram frukost och så innan jag väckte Mathias. Efter frukosten var det till att klä på sig badkläder och göra sig redo för stranden. Hämtade upp Madde i stan sedan begav vi oss alla tre ut till bergafjärden. Var där i ungefär två timmar. Det var riktigt skönt i vattnet.

Begav oss hemåt, satte oss i soffan och tog det lugnt. Mathias ville bli av med hans fina lockar i håret (låter som att han hade långt hår men det hade han inte utan det var för långt för hans smak) så det var till att klippa honom innan vi begav oss vidare till Max för middag och Jet för att tanka. Efter det for vi och hämtade upp Mask och Pato. Nu var vi redo för avfärd mot Makkes stuga som ligger lite innan Härnösand. Stannade i ca 10 min för att kolla in stugan och sådär. Har aldrig vart där förrut så det var lite roligt.

Madde och jag lämnade grabbarna och bestämde oss för Alnö runt. Faktiskt riktigt mysigt. Svängde in och tittade lite granna vid spikarna. Måste vara världens mysigaste ställe. Ska ta och slänga upp lite bilder.

Efter att vi var klar med Alnö for vi in på Ica Maxi i Birsta och köpte ägg och grädde. Bakade kladdkaka då vi kom hem. Jag slängde in mig i duschen och nu sitter vi och kollar på Snuten i Hollywood som går på fyran. Riktigt rolig film.

Just det ja. När jag kör så dras mina ögon till de bilar som jag möter med parkeringsljus eller värre, inget ljus alls. Mathias berättade att jag ska blinka till med helljusen så förstå dem. Jag blinkade åt en brun/lila-aktig bmw och vet ni vad killen gör? Han vinkar! Haha, idiot!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0