Lördag. - 29 augusti 2009; Gårdagen!

Gårdagen var riktigt bra. Vi hämtade upp Mattias Berglund vid 17 i Nacksta som bestämt. Var in en snabbis på Ica Kvantum innan vi begav oss vidare till Bredsand. Väl där så blev det till att laga kvällens middag, tacos. Alla hjälpte till. Riktigt mysigt var det. Det var Mathias, jag, Allex, Jacqueline och Mattias Berglund.

Det spelades guitarr hero och det blev en hel del prat. Riktigt roligt. Linda kom förbi sedan också. Alla våra tokiga konversationer är inget som behöver nämnas. Det var en del seriösa men det var en hel del knas under kvällens gång.

Jag, Mathias, Allex och Mattias spelade badminton i mörkret också. Tråkigt att jag var så ringrostig men det var roligt.

Sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade var klockan 4,37.

Tack för fredagen folket!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0