Lördag. - 29 augusti 2009; Dagen!

Klev upp 10,30. Vi plockade undan i köket. Sade hej då till Allex och Jacqueline innan vi begav oss hemåt. Jag slängde i mig frukost lite snabbt sådär då vi var tvungen att åka. Jag, Mogge, Pernilla och Madeleine for mot Gnarp. Lämnade av Mogge i Åckne och fortsatte till Böle. Träffade Curt för första gången. Jag säger bara urk. Överlycklig över att få träffa Ellen i alla fall.

Vid 14,30 for vi till pappa. Lämnade grejer och pratade lite med honom. Terese följde med till Sundsvall och hon sover över här i natt. Vi träffas inte så mycket längre så det är väldigt rolig.

Då vi var tillbaka i Sundsvall igen blev det till att skjutsa Mathias till Railway Saloon.

Nu ska jag, Kicki och Terese fara och hämta Johan.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0