Lördag. - 15 augusti 2009; Om jag kunde drömma!

Då har jag precis läst ut boken. Har dock ett litet, egentligen obetydligt, dilemma. Vet inte riktigt om jag ska vänta med att läsa tvåan efter att jag sett filmen.  Det är något som kommer märkas. Kan jag hålla mig eller inte?

Boken var riktigt bra i alla fall. Ångrar inte att jag läste den.

Sitter och kollar på sing-a-long. Dom är ju så knäppa hela bunten.

Just ja. Viktor kom förbi och skrämde mig förrut. Han hade bestämt med Mathias att han skulle komma hit och lämna pengar sedan igår men ingen hade förvarnat mig och jag som är så enormt lättskrämd. Det plingar på dörren och hjärtat far upp till halsgropen. Usch och fy. Hatar när folk kommer och plingar/knackar på då jag inte väntar någon. Fast glad blir jag så klart då det är någon jag känner :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0