Fredag. - 7 augusti 2009; Vilken idiot till krank!

Usch och fy vad äckliga dom är! Sitter helt lugnt här framför min dator och så voops så krockar en krank in i ögat på mig. Mathias var sedan snäll och skulle ta ihjäl han men kranken gav inte upp förrän Mathias jagat honom genom vardagsrummet här, i alla dess hörn. Dumma krank! Tack Älskling :)

Sitter just nu här och bara önskar att jag kunde göra snygga och fräna bloggdesigner men det kan jag inte. jag är total-kass och det är sämst! Hittar sidor där de gör en design åt mig om jag vet hur jag vill ha den men där har vi ett till problem, jag vet inte hur jag vill ha den. Blir tokig på mig själv.

Toksaknar min gummsan gör jag också. Det var det sämsta med att flytta hemifrån. Lämna Ellen bakom sig. Eller bakom sig och bakom sig. Jag varken fick eller kunde ta med henne. Hade jag kunnat hade jag gjort allt i min makt för att få ha henne här hos mig. Min mysvovve!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0