Fredag. - 7 augusti 2009; Morrn morrn!

Äntligen! Idag är det fredag. Så enormt skönt. Fast innan man kan njuta riktigt ordentligt blir det först jobb till 17,30.

Igår hämtade Mathias mig efter jobbet. Vi for vidare ut till Ica Maxi. Tidigare på dagen igår så skickade jag ett sms till Mathias om ett förslag om fredagskvällen. Förslaget var god mat, film och gotta, en riktig myskväll alltså, en riktig riktig myskväll. Han nappade så vi handlade allt som behövdes igår så vi skulle slippa handla idag.

Skulle även träna igår men det gjorde vi inte och denna gång känner jag mig inte usel. Vi städade nästan hela lägenheten igår istället. Kalazo vet hur stökigt och äckligt det vart men nu skiner den. Det är några små grejer kvar bara som vi snabbt städar undan idag.

Börja träna ska vi men det blir inte förrän till veckan. Ska dra till med att träna tre dagar i veckan hädanefter. Vi siktar in på det i alla fall. :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0