Fredag. - 7 augusti 2009; Helg snart nu!

Helloo!
Då var det mindre än två timmar kvar sedan blir det helg. Asnajs!

Vet ni vad jag vill ha? Ett par riktigt ljusa jeansshorts men jag är hyffast sent ute nu när sommaren snart är slut. Ser sådana överallt mendem verkar inte finnas att köpa längre. Rätt surt tycker jag.

Nu har jag min sista rast för dagen men det gör inte direkt så mycket skillnad just nu mer än att jag inte har mitt headset på mig. Är det inte lugnt så är det fel på "telefonen". Helt okej för min del. :)
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!



Visst, okej. Vilken av dom? Båda eller en?



MVH Johanna

2009-08-07 @ 20:05:29
URL: http://johannadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0