Fredag. - 28 augusti 2009; Redo!

Då var man klar. Endast packningen kvar nu. Jag ska leta fram kameran också så det blir lite bilder. Har blivit riktigt dålig på att knäppa kort på sistone.

Inatt blir det till att sova hos Jacqueline. Pernilla åker med mig till Gnarp imorgon så hon sover kvar i våran lägenhet över natten. Mogge skall ut med sitt jobb i kväll så även han sover här ikväll.

Imorgon skall jag vara i Gnarp klockan 12. Fira lillebror så det blir till att kliva upp rätt tidigt ändå för att vara lördag då jag ska in till stan och hämta upp Pernilla och Madde också. Det blir en rätt kort visit då jag måste bege mig in till Sundsvall igen vid 15. Ska skjutsa Mathias till hans firmafest. Resten av den kvällen vet jag inte riktigt vad som händer. Kicki och jag pratade och planerade lite men vet inte riktigt hur det blir. Ska prata med henne ikväll tänkte jag.

Ha en trevlig fredagkväll, det ska jag ha! :)

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0