Fredag. - 21 augusti 2009!

Hej och god morgon!
Nu är det fredag mina vänner. Det betyder att det snart är helg. Så fort denna dagen gått så!

Det är tredje dagen i rad jag har så enormt ont i magen. Fattar inte vad det är.

Jag börjar bli lite exalterad över helgen. Nu känns det som att det kommer bli kul men vågar inte ha några förväntningar. Ähh, fattar inte vad jag ska nörda mig i. Det kommer säkert bli riktigt kul. Om jag stannar hemma så kommer jag ångra mig att jag inte följde med.

Så här ser dagen ut just nu: Jobb till 16. Mathias hämtar upp mig här i stan. Vi far hem, duschar och packar det sista. Far för att hämta Mathilda och Anton. Ut till Birsta och systemet. Sedan bär det av till Gnarp. Därifrån åker vi sedan husbussen.

Nu ska jag andas lite innan jobbet.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0