Torsdag. - 6 augusti 2009; Förkylningen går på jobbet!

Ja ni. Förkylningen går på jobbet. Det jobbiga här är att blir en sjuk blir alla sjuk. Sämst! Sitter och småsnorar nu. Min ena bordskamrat fick gå hem för ett tag sedan för att han var så pass sjuk. Förstår inte riktigt. Det ska vara sommar och man ska vara friska och krya. Jag vill inte bli sjuk igen. Det vill väl ingen egentligen.

Hoppas att man inte blir värre för idag är det torsdag. Då är det alltså fredag imorgon och det betyder heelg! Asnajs!
Låter som att jag vill vara sjuk på veckan men det vill jag inte heller. Bara så att ni förstår mig rätt.

Fredagen vecka 35 går jag och Mathias på semester samtidigt. Klockan 16. Jag slutar typ aldrig 16 så det tackar jag schemaläggarna för :)

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0