Torsdag. - 9 april 2009!

God morgon! Skulle bara vilja krypa ner i sängen igen. Är helt slut. Skulle vilja att Mathias kröp ner med mig då men han är på jobbet och jag ska också iväg. Jobbar 8,30-17,30.

Tvättade till 11 igår. Varvade ner sedan kom Mathias och hämtade mig så jag slapp gå i gråvädret då jag skulle ta bilen till Birsta och köpa present till Kalazo. När jag köpt den  for jag hem och städade en hel del. Hämtade Mathias på jobbet kl 16, hem. Han duschade sedan begav vi oss till Cattis och Larsa och barnen. Mat. Jättegott. Umgicks. Mathias lekte som bara den med Emil och Philip. Det är så sött när han leker med dem.

Sedan var det hem och jag skulle kolla på grey´s men det var inget för det var hockey. så då blev det tetrisspelande på min telefon ist. Sedan sänegn.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0