Tisdag. - 28 april 2009!

Hej och god morgon! Det är lite små jobbigt att jobba till midnatt. Vaknade av Mathias väckarklocka och var jättepigg. Det är jag aldrig annars då jag jobbat till 17. Då är jag helt död. Eftersom jag jobbar 17,30-23,30 idag så trodde jag att jag behövde sova mer men nu är jag bara mycket tröttare. Knepigt.

Sitter nu och äter frukost, fil och flingor. Ska väl strax ta och klä på mig för att sedan bege mig ner till Mathias jobb och låna bilen. Tänkte dra ut på Ica Maxi och handla det viktigaste och in en sväng på skopunkten då jag tappat bort mina sommarskor som vart mina favoriter sedan 5 år tillbaka. Vart är dom?

Jobbar med Maria ikväll igen villket är riktigt roligt, tråkigt att hennes sista dag är på onsdag. Tur att jag jobbar med henne hennes sista dagar hos oss.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Maria

Va go du är vännen =) Vi ses senare! kram

2009-04-28 @ 11:55:00
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0