Söndag. - 5 april 2009!

Godmorgon alla sjusovare! Själv har man vart uppe ett tag för att plocka undan sedan igår. Förstår inte hur folk stökar ner.

Kvällen igår började med att jag begav mig till Kickis jobb så jag var där 17,30 då hon slutade. Följde med henne ut till Matfors. Kunde inte ha bilen då Mathias hade den då han for till Gnarp. Aja, tillbaka till Matfors, Fick middag där. Tack, det var jättesnällt! Garaget och lämnade mat. Var där ett tag och var lite social. Begav oss mot Matfors igen och Nintendo wii. Spelade play. Riktigt roligt. Förlorade mot Kicki hela tiden men får jag träna lite så kommer jag ikapp ;) Nej, men det var jätteroligt. Haft en riktigt rolig kväll. Fick skjuts hem av Kicki vilket var jättesnällt. Tack!

Det första jag ser när jag kliver innan för dörren är 2 småttingar. Blev så less. Vad gör småttingar här? Vi är 19 snart 20 här. Likaså vårat umgänge och så står det 2 st där som inte kan vara mer än 16. Om ens det. Blev så trött. Blev sur på Mathias för det och ännu mer på Pato då det var han som tog hit dom, Fick en ursäkt av Pato igår vilket var bra men fortfarande less. Ska det vara folk här så ska man känna oss, eller vara flick/-/pojkvän till någon av de vi känner. Inte vännens flickväns kompisar och andra som ingen vet vilka de är. Störigt!

For in till stan. Alex, Jacqueline, Perming och Makke i deras bil och jag och Mathias i hans. Skjutsade hem Cattis och Larsa. Sedan hem och lite prat vid bordet med Mathias och Makke. Sedan sova.

Idag? Städa och sedan jobb.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0