Söndag. - 5 april 2009; jobbar flitigt!

God kväll! Äntligen en lugn stund. På kvällar är det vanligtvis lungt. Lite folk som ringer in. Ikväll har det vart smockat hela tiden. Strax hemgång. Ska bli så skönt att krypa ner tätt intill Mathias. Det finns inget mysigare än det.

Nu när jag sitter och funderar är det rätt häftigt att jag och Mathias fortfarande har så starka känslor för varandra. Jag menar, vi har vart tillsammans ett bra tag nu. Helt underbart känns det i alla fall. Berättade för Mathias idag eller om det var igår att fortfarande när jag tittar på honom eller träffar honom då jag inte träffat honom på hela dagen får fjärilar i magen. Det låter säkert jättekonstigt men så är det i alla fall.

Mathias, jag älskar dig!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0