Söndag. - 26 april 2009!

God morgon! Sitter på jobbet igen nu. Börjar 8,30 idag. Nästan inge folk idag heller vid den här tiden. Tomt men skönt.

Igår efter jobbet mötte Mathias och Makke upp mig. Mathias bjöd mig på mjukglass på stan. Du är så go! <3
Drog oss till bilen och vidare till Max, middag, mums! Där hittade Terese och Emme oss. De förljde med hem till mig, Mathias bytte om. De följde med vidare till Ljusta då vi skulle skjutsa Mathias och Makke hem till Makke. Suparbarn!

Terese, jag och Emme for runt lite, in på Ica Maxi en sväng, snurrade runt i Bosvedjan, Haga och Granloholm.  Skjutsade sedan dem till Tonhallen då småglina skulle på Polar. Länge sedan Terese och jag umgåtts och inte en gnutta gjorde det att Emme var med. Lika tokiga dom där två :)

For hem en snabbis och bytte solbrillor. For sedan mot Matfors och familjen Spjut. Satt och diskuterade lite där om allting, Kicki och jag for till macken, köpte klubbor. Tror Kicki skaffat sig ett litet beroende där, knäppis ;) For runt lite, Kicki visade lite delar av Matfors där jag inte varit eller glömt bort. Mysigt! Hem till henne igen och massa prat. Asnajs!

Idag efter jobbet far jag nog hem och ser så att min kära fästman lever. Man vet ju aldrig efter hans äventyr. Han vaknade inte när jag skulle till jobbet i alla fall.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0