Söndag. - 19 april 2009!

Solen skiner, snart är sommaren här! Hur skönt som helst. Skjutsade nyss Mathilda bort till Anton med rutan nere, hur mysigt som helsr!

Igår klev jag upp rätt tidigt ändå för att vara lördag med Madde. Åt frukost sedan tog vi en promenad in mot stan. Hon skulle iväg och träna och jag hade inge bättre för mig i det varma soliga vädret så jag följde med henne till stan och vände sedan hem. Hon ringde mig när hon tränat klart, då blev det till att bege sig in mot stan igen. Kolla på lite kläder och grejer. Efter massa om och men och mjukglass hittade jag äntligen något jag ville ha till kvällen. Nöjd stapetserade jag mig hemåt, fick sällskap till hydro av Kalazo. Riktigt rolig dag Kalazo!

När jag kom hem blev det till att duscha och börja klä på sig lite granna. Alex, Jacqueline, Perming, Fredrik och Linda kom förbi. Satt och kollade klart på Role Model eller vad den hette. Det blev Mafia Wars nördande för grabbarna. Sedan var det dags att bege sig till Nette. Det blev en hel del folk men jag höll mig till Bredsandsborna (alltså de som kom hem till oss innan även fast alla de inte är bredsandsbor). Dom är så roliga. Hade så klart roligt med typ alla som var där men dom är mitt centrum. Hade riktigt roligt. Ner på krogen, fick skjuts i två omgångar ner då vi var några stycken. Jacqueline  och jag andra svängen. Jaha, då var det till att hitta Mathias och Perming. Till slut kommer Mathias springande med en barnvagn med en Perming i. Hyffsat nöjda de var. In på bk, dansade och stojade på. Hade asroligt! Det blev Max, sedan fick vi skjuts hem. Tack! :) Hade det riktigt roligt igår, Jacqueline det här måste vi göra om!

Blev hyffsat gnällig på en person igår. Hoppas personen vet om det och tar åt sig. Som du beter dig, beter man sig inte!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0