Onsdag. - 8 april 2009!

Hellu! Ledig idag. Det sämsta med mina lediga dagar är att de oftast handlar om tvätt.

Idag är det först tvätt. Sedan ska jag bege mig ut till Birsta för att köpa present till Kalazo då hon fyller 18 på tisdag. Får se vad jag hittar på för någonting. Efter det blir det till att hämta Mathias på jobbet för att sedan bege oss mot familjen i Kungsnäs på middag. Länge sedan vi var där nu. Ibland känns det som att vi är där lite för sällan men man hinner ingenting längre. Dagarna bara susar förbi,

Var med Kalazo igår. Gick hit, åt middag, for iväg och handlade lite. Då ringde Rickard, Mathias farbror som jag lånat telefonen av innan jag köpte min och frågade om jag köpt någon så han kan lämna in sin nuvarande på lagning. Självklart tyckte jag, for hem med varorna och hämtade Mathias. Begav oss till Rickard och Vilai. Kalazo och jag tog en sväng. En snabbis på ica maxi sedan skjutsade jag hem henne. Tillbaka till Rickard och Vilai för att hämta Mathias. Pratade ikapp med Vilai sedan blev det hem och sängen.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0