Onsdag. - 1 april 2009; dagens äventyr!

Nyligen hemkommen från en heldag på Birsta med Kicki. Haft riktigt roligt. Tagit det lugnt och gjort allt i våran takt. Var ute i god tid idag. Innan 13 om jag inte har fel. Vi hann med allt tror jag men det blev lite småstressigt i slutet ändå. Ikea har så mycket prylar. Handlat för lite för mycket pengar idag. Eller egentligen inte då jag aldrig handlar. Det känns som att jag fick unna mig(oss) lite. Både jag och Kicki kom hem med miljoner prylar. Inget onödigt som sagt. Det som var mest onödigt var solbrillorna och jag anser att det behövs nu när solen kikar fram mer och mer.

Handlade bl.a. jeans. Både Kicki och jag. Händer inte alltför ofta kan jag lova.
Middag på Max, så klart ;) När vi skulle gå kom Mathias och Makke in så vi satt med dom medans dom åt.

Finns hur mycket som helst att skriva om dagen men tänker inte skriva resten.
Sammanfattning: Hur kul som helst och måste göras om. Tack för idag Kicki!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0